Kardeşimle Sevişirken

Asian

merhaba benim adım zeynep 26 yaşında 1.70 boyunda siyah saçlı, siyah gözlü, beyaz tenli birisiyim. Kardeşim Emre ile birlikte yaz tatillerimizde bir çok etkinlikte bulunuyoruz. Bundan iki yaz öncede tırmanış için kendimize uygun çok yükek olmayan bir yer seçtik ve oraya gittik. Sabah erkenden yola çıktık ve tırmanacağımız yere vardık, hemen hazırlık yapıp tırmanmaya başladık, Bulduğumuz ufak boşluklarda biraz dinleniyor ve takrar tırmanıyorduk. Biraz daha tırmanmıştık ki ufak bir mağara gördük, orada durduk eşyalarımızı topladık ve içeri girdik, girdiğimiz yer küçüktü ama ilerledikçe alan genişledi. Mağaranın içi serindi ve biz çok yorulmuştuk. Emre ile oturup biraz dinlenmeye karar verdik. Kafamın altına çantamı koyup uzandım, kardeşimde yanıma yattı ve sohbet etmeye başladık, sohbet ederken uyuya kalmışım. Sonra bir an için uyandım, uyandığımda kardeşimin eli memelerimdeydi, onları yavaş yavaş okşuyordu ve sikinide götüme yaslamıştı. Uyuyormuş gibi yaptım ve hiç ses çıkarmadım, göğüslerimi okşuyor ve sikide yavaş yavaş kalkıyordu, elini tam tişörtümün içine sokmuştu ki fırladım, sen ne yaptığını sanıyorsun dedim, abla ben birşey yapmıyordum dedi, hadi ordan iki saattir memelerimi elliyorsun dedim, abla yanlış anlama, yanlışlıkla oldu , ben bağırmaya devam ediyordum, karşımda ezildikçe eziliyor ve özür üstüne özür diliyordu. Ben ona bağırırken o da bana döndü ve abla 22 yaşımdayım ve hiç bir kızla ilişkiye girmedim, artık dayanamıyorum dedi ve bana içinde bulunduğu durumu anlattı. Ağlıyordu oturup onu dinledim. Psikolojisi çok kötüydü ve ben onun ablasıydım bu durum beni çok rahatsız etmişti. Konuşması bittikten sonra ona sarıldım ve elini tutup göğüsüme götürdüm, onları istediğin kadar okşayabilirsin dedim. Emre bana bakıyordu şok olmuş gibiydi elini çekmeye kalktı tuttum, korkma dedim, bunu ben istiyorum, böylece biraz rahatlarsın dedim. Emre ama abla dedi, bende susmasını ve ona söylediğimi yap dedim, yere uzandım, Emre üzerime çıktı ve göğüslerimi okşamaya başladı, elleri titriyordu. Her halinden belliydi ve çok utanıyordu, ellerini tuttum ve daha çok sık dedim, yavaş yavaş avuçlamaya başlamıştı ve sikide kalkıyordu, bir eliyle sikini tutuyor diğer eliylede mememi okşuyordu. Bende tahrik olmaya başlamıştım ve hoşuma gidiyordu, tişörtümü çıkardım ve Emre’ye devam etmesini söyledim, Emre’nin gözleri açılmıştı ve memelerim karşısındaydı, onları sıkmaya ve uçlarıyla oynamaya başlamıştı ama bir eli sikinde olduğu için beceremiyordu, bende şortunu yavaşça çözdüm ve aşağı indirmeye başladım. Emre şortunu yukarı çekiyordu, ona durmasını söyledim ve şortunu indirdim,siki iyice kabarmıştı. Sikinin başıyla yavaş yavaş oynamaya başladım, parmaklarımla ona ufak darbeler yapıyordum, Emre zevkten uçuyordu, sonra kafasını göğüslerime yatırdım ve yala dedim, göğüslerimi yalıyor ve öpüyordu. Sonra üzerindeki herşeyi çıkarttı ve üstüme oturdu. Sikini göğüslerimin arasına aldım ve masturbasyon yapmaya başladım, boşalmamak için kendini sıkıyordu, ona kendsini sıkmamasını söyledim. Bana boşalmak istemediğini söylüyordu. Bende sikini kendime doğru çektim ve ağzıma aldım. Sikinin başına dil ve diş darbeleri yapmaya başladım, Emre, abla yapma dayanamıycam derken ağzıma boşaldı, sikini ağzımdan çıkardım ve tükürdüm. Emre bana bakıyordu ve abla ne olur devam edelim diyordu, ona bakıp gülümsedim, arkama yaslanıp tekrar uzandım. Bunu gören Emre hemen ayakkabılarımı ve pantolonumu çıkardı, siki tekrar kalkana kadar bacaklarımı ve memelerimi öpüp yaladı. Bir süre sonra sikini tekrar sıvazladı ve kilodumu indirdi. Bende ona zorluk çıkarmak için götümü döndüm tekrar üzerime çıktı sikini götüme sürtmeye başlamıştı ki, bir ayak sesi duyuldu ve aniden bir adam çıkıp geldi. İkimizde şok olmuştuk, adamın elinde silah vardı. Emreyi hemen üzerimden atıp toparlanmaya çalıştım, adam burada ne işimiz olduğunu sordu, bende biz dağa tırmanıyoruz dedim, adam baktı ve yalan söylüyorsunuz dedi, Emre’de biz kardeşiz dedi. Adam gülerek bu nasıl kardeşlik dedi ve bize hemen giyinmemizi söyledi. Biz giyinirken iki adam daha geldi, diğer adam onlara olanları anlattı. Sonra bizi tuttular ve mağaranın içinde yürümeye başladık, bizi nereye götürüyorsunuz diye sorduğumda güvende olacağanız bir yere dedi, bize ailemizi ve nerede yaşadığımızı sordular. Mağara bittiğinde ormanlık yeşil bir alana geldik, adam buradaki patikadan gideceğiz ve sizi polise teslim edeceğiz, sizinle onlar ilgilensin dedi. Yürümeye devam ettik, patikadan çıktıktan sonra tekrar bir ormanlık alana geldik devem ettik, bir süre sonra ormanın içinde bir kaç evin olduğu bir yere geldik. Adamlardan biri içeri girdi ve sonra bizide çağardı, biz ilk başta girmek istemedik fakat biraz dinlenip devam edeceğimizi söyleyince içeri girdik, İçerde bir kaç erkek ve kadın vardı. Onların yanına oturduk ve konuşmaya başladık, bize çok iyi davranıyorlar ve ikramlarda bulunuyorlardı, bizim neden burada olduğumuzu soruncada bizi bulan adam atılıp yollarını kaybetmişler dedi. Saat geç olmaya başlamıştı, ve bize orada kalmamızda ısrar ettiler, bizde kabul ettik ve ailemizi arayıp iyi olduğumuzu söyledik.Akşam yemeğini yedikten sonra bize bir oda verdiler. Biz yatmadan az önce bir hareketlilik başladı, kapıyı dinliyor ve ne olduğunu anlamaya çalışıyorduk, pencereden bakıyorduk ve insanlar bizim bulunduğumuz eve geliyorlardı. Bir kaç dakika sonra odamızın kapısı çaldı ve kadınlardan biri gelip bizi çağırdı, insanlar salon gibi bir yerde toplanmışlardı. Bizde bir köşede sandalyeye oturtulduk. Daha sonra bize tekrar sorular sorulmaya başlandı, bizde inatla cevap verdik, daha sonra karşımızda oturan yaşlı adam ayağa kalktı ve bize sizin hakkınızda çok ilginç şeyler duyduk bunlar doğru mu dedi. Bende ayağa fırladım ve bunlar sizi ilgilendirmez diye bağardım, orada duran insanlara bağarıyordum, sonra yaşlı adam bana döndü ve eğer bunlar doğruysa sizi burada tutamayız dedi, bende ona siz kimsiniz ki bizi yargılıyorsunuz dedim ve ağzıma geleni söylemeye devam ettim. Sonra yanımıza dört tane genç çocuk geldi ve bize yerimize oturmamızı söylediler, çok garip bir ortamdı neye uğradığımızı şaşırmıştık. Sonra herkes sustu ve yaşlı adam diğerlerine dönüp iki seçeneğimiz var ya onları buradan kovarız hiç birşey olmamış gibi devam ederiz yada onları cezalandırırız dedi. Bunu duyunca başımdan aşağı kaynar sular dökülmüş gibi oldum ve yerimden fırlayıp siz kim oluyorsunuzda bizim hakkımızda karar veriyorsunuz dedim. Bu sırada insanlardan onları cezalandıralım diye sesler yükselmeye başladı, herkes bir şey söylüyordu. Yanımızda duran çocuklar beni yerime oturttu, yaşlı adam insanları susturdu ve istediğiniz gibi olsun onları cezalandırıcaz ve herkes izleyecek ki bunlar bir daha yaşanmasın dedi. Biz yerimizden fırladık, fakat çocuklar bizi tuttular ve sürüklemeye başladılar. İkimizide diğer eve götürdüler ve bir odaya kapattılar, kapıyı yumrukluyor ve bizi buradan çıkarın diye bağarıyorduk. Ardan biraz zaman geçti ve bizi odadan çıkartıp başka bir yere götürdüler, insanlar yine oradaydı bizi yere oturttular, sonra yaşlı adam yanımıza geldi ve insanlara dönüp onlara ne cezalar verelim dedi, herkesten yine bir ses çıkıyordu, yaşlı adam onları susturdu ve içlerinden bir kadını işaret etti, kadın bize bakıp bayıltana kadar falakaya yatırın dedi. Yaşlı adamda bizi tutan çocuklara dönüp yapın dedi. Çocuklar önce Emre’yi yatırıp ellerini bağladılar sonra ayakkabılarını çıkarıp ayaklarını bir sopaya bağladılar. Sonra beni aldılar ve ayaklarımı Emre’nin ayaklarının bağlı olduğu sopaya bağladılar. İpi çekmeye başladılar, ip çekildkikçe ayaklarımızın bağlı olduğu sopa havaya kalkıyordu, ayaklarımız belli bir yüksekliğe çıkınca durdular. Ellerine sopları aldılar, gözlerimi kapadım ilk darbe inmişti derin bir nefes aldım darbeler hızla inmeye devam ediyordu, inlemeye başladım, dayanılacak gibi değildi çok acıyordu, sanki her vuruşta şiddet artıyordu, ayaklarım karıncalaşmıştı, Emre ve ben her darbede daha çok bağarıyorduk. Ayaklarım cayır cayır yanıyordu. Gözlerimi açtım, sopanın her inişi beni bitiryordu, Sopanın bir darbesi çok şiddetliydi ve topuğuma gelmişti,canım öyle çok yanmıştı ki ağlamaya başladım, ne kadar sürdüğünü bilmiyorum ama bana çok uzun bir süre geldi. Bayılmak için dua ediyordum, bayılsamda kurtulsam diye, zihnim karışmıştı sanırım o sırada bayılmışım. Ayıldığımda ellerim bağlı bir şekilde yatıyordum. Emre etrafa boş boş bakıyordu. İnsanlar hala odadaydı, yaşlı adam yanımıza geldi ve bize baktı. Sonra diğer insanlara dönüp sordu bir adam konuşuyordu ama onu göremiyordum. Organlarına elektrik verelim ki kardeş kardeşe sikişmek neymiş görsünler dedi. Sonra adamlar etrafımızı çevreledi, Emre’yi aldılar çırılçıplak soydular ve bacaklarını ve kollarını iki yana açarak bağladılar. Sonra beni soydular ve aynı şekilde bağladılar. Ağzımız bağlandı, iki adam ikisininde elinde iki çubuk ile yanımıza geldiler. İlk önce Emre’nin göğsüne ve koltuk altına elektrik verdiler. Sonra adam yanıma geldi, çubukları memelerime değdiriyordu, hemen ardından el parmaklarıma yaptı. Sıra tekrar Emredeydi, koluna ve bacağına elektrik verildi, Adam çubukları göbeğime değdiriyordu ve bu canımı daha çok yakmıştı, sonra gelip koluma elektrik verdi. Emre’nin tekrar bacağına ve sonra sikine elektirk verdiler. Ağlamaya başlamıştı, Sıra bendeydi,adam önce bacağıma sonra da ayak parmaklarıma elektirk verdi. Emre’nin taşaklarına ve sikine elektirik verilmeye başlanmıştı ve sıra benimde amıma gelmişti, amıma kısa kısa elektirk verilliyordu.Emre elektirikten dolayı altına işemeye başlamıştı, bana verilen elektiriğin şiddeti de artmıştı ve çubuklar amımın içine sokulmuştu, elektiriği yediğim anda bende bilinçsiz bir şekilde işemeye başladım, Emre dayanamayıp bayılmıştı, bende amımın içine verilen bir elektirik şoku sonunda bayıldım. Uyandığımızda kendimizi seviştiğimiz mağarada aynı yerde bulmuştuk, ve birbirimize sarılıp ağladık.